Forretningsmodellen vår er egentlig ganske enkel. Vi selger utendørsklærne våre kun online – direkte til kundene våre. Ved å kutte ut agenter og forhandlere kan vi få nye produkter ut på markedet raskere. Mens andre merker gjerne trenger et år for å utvikle nye produkter, bruker vi kun seks måneder. En raskere og enklere prosess uten mellomledd betyr at vi kan tilby klær av høy kvalitet med en fornuftig prislapp.
Vi har full kontroll over hele forsyningskjeden, fra designene som blir til i det svenske hovedkvarteret vårt og de tekniske materialene vi utvikler selv, til de håndplukkede fabrikkene som produserer klærne etter våre detaljerte spesifikasjoner. Vi bruker ikke penger på fancy produktvideoer eller PR, men investerer dem der hvor vi tror det kommer kunden mest til gode – i selve produktet.
Mens mange utendørsmerker bytter ut nesten hele produktspekteret sitt hvert år, har vi stort sett det samme hele året. Vi vil heller forbedre produktene kundene allerede kjenner og elsker, enn å erstatte dem med noe annet bare fordi det er «in».
Mens vi snakker om kundene våre – visste du at det engasjerte nettsamfunnet vårt er aktivt involvert i produktutviklingen? Ved å dele ærlige tilbakemeldinger og kommentere i sosiale medier kan du også være med på å bestemme nye farger og oppgraderinger.
Sammen gjør vi produktene våre enda bedre, slik at du kan komme deg ut og ha det gøy.